Tiesitkö, että sinulla on nyt elämäsi mahdollisuus toteuttaa unelmasi lifestyle-yrittäjyydestä vuoden 2018 aikana... jos toimit nopeasti?
Mitä, jos ensi vuoden joulukuussa sinulla olisi vapaus tehdä töitä mistä tahansa, vaikka hiekkarannalta aurinkodrinkki kädessäsi?
Lifestyle-yrittäjäksi valmentava Digiyliopisto on sinulle, jos haluat 3000€-10000€ kuukausituloja paikkariippumattomuudesta nauttien.
Paikkoja on vapautunut vain muutama odotuslistalle, joten hae Digiyliopistoon nyt! Odotuslistan ilmoittautuminen sulkeutuu 8.1.
Hae Digiyliopiston pilottiryhmään nyt
Digiyliopisto sisältää kaiken tämän:
Hakiessasi Digiyliopistoon maksat aluksi 290€ (sis. ALV 24%) sitoutumismaksun.
Jos hakemuksesi hyväksytään, jäsenmaksu on 2 700 € (sis. ALV 24%) tai 11x290€ (sis. ALV 24%).
Hakemukset käsitellään siinä järjestyksessä kun niitä tulee. Kun sopiva ryhmä on kasassa, emme voi ottaa hakemuksia enää vastaan.
Jos hakemustasi ei hyväksytä, tai lähetät sen liian myöhään, palautamme sitoutumismaksusi (290€) sinulle kokonaisuudessaan takaisin ennen 15.1.2018.
290 € / kk, 11 erää (alkaen 1/2018)
TAI
2 700 € kerralla, tammikuussa 2018
Hakuaika päättyy to 21.12. klo 21:12
Olisiko sinusta lifestyle-yrittäjäksi?
Moni haaveilee yrittäjäksi ryhtyessään vapaudesta ja mahdollisuudesta tehdä enemmän itselle tärkeitä asioita. Tosiasiassa vapaus jää useimmilla yrittäjillä vain haaveeksi.
Monesti uudet yrittäjät rakentavat itselleen “päivätyön”, jossa töitä tehdään samaan tapaan kuin muidenkin palveluksessa. Usein vain päivät ovat pidempiä, lomat lyhyempiä ja stressi suurempi. Ehtiihän sitä sitten tehdä mukavia juttuja eläkkeellä ja “kuolema kuittaa univelat”, sanotaan.
Liian monesti suomalainen elämäntapayrittäjä yrittää ensin vaihtaa oman terveytensä rahaksi ja kun terveys menee, niin sitten yrittää vaihtaa rahat takaisin terveydeksi. Yrittäjän vapaus ei toki ole pelkästään omien korvien välistä kiinni, se on myös osaamisesta ja keinoista kiinni.
Asiat voi kuitenkin tehdä toisin...
Lifestyle-yrittäjät tekevät asiat toisin. He nimittäin suunnittelevat yritystoimintansa elämänsä ja kiinnostuksen kohteidensa ympärille eikä toisinpäin. Tietoisesti rakennettu lifestyle-bisnes mahdollistaa halutun elämäntyylin sekä rahallisesti että ajallisesti.
Millainen sitten on tyypillinen lifestyle-yrittäjä?
Lifestyle-yrittäjä
- On muotouttanut työn omien elämäntavoitteidensa ympärille eikä elämäänsä työn ympärille
- On tehnyt omista kiinnostuksen kohteistaan luontevaa liiketoimintaa, jonka avulla voi samalla toteuttaa itseään
- On saavuttanut taloudellisen vapauden, joka mahdollistaa niiden asioiden tekemisen usein, joista nauttii
- On oman itsensä pomo ja saavuttanut siten vapauden oman elämän suunnittelun ja ajankäytön suhteen
- Elää tasapainoista elämää, koska työ ja muu elämä voidaan nähdä yhtenä mielekkäänä kokonaisuutena
- Ei odota, että mukavat asiat elämässä tapahtuvat vain iltaisin, viikonloppuisin, lomilla ja eläkkeellä, vaan tekee jatkuvasti itseään innostavia asioita
- Ei tarvitse erillistä lomaa päivittäisestä työstä palautumiseen, koska työ ja vapaa-aika sulautuvat mielekkääksi kokonaisuudeksi.
- Voi kuitenkin “lomailla” silloin kun huvittaa, oikeastaan lähes koska tahansa
- Ehtii viettämään runsaasti aikaa perheen, harrastusten, ystävien, itsensä kehittämisen ja muiden itselle tärkeiden asioiden parissa
Kuulostaako kaikki tämä liian hyvältä ollakseen totta? Lifestyle-yrittäjys ei ole kaikille.
Lifestyle-yrittäjyys ei ole niille, jotka eivät ole valmiita tekemään töitä unelmiensa eteen.
Se ei ole niille, jotka eivät halua oppia uusia taitoja, joita tämä uusi tapa elää vaatii.
Se ei ole niille, jotka uskovat, että hyvää elämää kohti ei tarvitse yhtään ponnistella..
Se kuitenkin on niille, jotka haluavat ihan oikeasti mennä kohti unelmiaan!
Tästä johtuen olemme nyt käynnistämässä uutuutta hehkuvaa Digiyliopistoa, jonka avulla sinullakin on mahdollisuus lähteä tavoittelemaan lifestyle-yrittäjyyttä. Jos lifestyle-yrittäjyys houkuttaa, hae mukaan Digiyliopistoon!
Tämä on kutsuni sinulle kohti vapautta!
Petri Hiissa, lifestyle-yrittäjä
Lifestyle-yrittäjän 4 peruspilaria
Yksinkertainen kaava 3000€ - 10000€ kuukausituloihin vuoden 2018 aikana... ilman, että olet sidottu tiettyyn paikkaan tai aikaan
Digituote
Juuri digituotebisnes mahdollistaa haluamasi elämäntavan luomisen
Ei ole parempaa bisnestä kuin digituotebisnes.
Ensinnäkin, digituotteita pystyy tekemään lähes kuka tahansa. Kyse on vain oman osaamisen opettamisesta muille. Jos tunnet aiheesi edes vähän paremmin kuin oppilaasi, sinusta on opettajaksi.
Digituote on verkkokurssi tai e-kirja, joka auttaa asiakkaasi pisteestä A pisteeseen B.
Esimerkiksi yksi meidän verkkokursseista, Verkkokurssien verkkokurssi opastaa sinut nollapisteestä ensimmäisen verkkokurssisi tekemiseen ja myyntiin.
Yksinkertaisin tapa aloittaa digituotteen suunnittelu on miettiä neljä askelta, jotka oppilaan on otettava, jotta hän voisi ratkaista ongelmansa.
Esimerkin vuoksi tässä on Verkkokurssien verkkokurssin neljä askelta, eli osiota:
- Osio: Valitse markkinakelpoinen aihe verkkokurssillesi.
- Osio: Suunnittele kurssin rakenne.
- Osio: Tuota kurssille sisältöä.
- Osio: Lanseeraa kurssisi.
Tämän rakenteen pohjalta voit alkaa tekemään sisältöä digituotteellesi.
Jokaisen osion sisällä on esim. 3 moduulia, eli jaa jokainen osio vielä kolmeen askeleeseen.
Kun sinulla on digituote myynnissä, voit myydä sitä niin paljon kuin haluat murehtimatta tuotantokustannuksista, koska tuotteen jäljentäminen ei maksa periaatteessa mitään. Sen lisäksi, kerran tehtyä digituotetta voi myydä vielä vuosienkin jälkeen, ilman suurempaa ylläpitoa.
Tämän ansiosta ansaintasi ei riipu käyttämästäsi ajasta. Se tuo vapautta.
Jatkuva asiakasvirta Digiliikkujan avulla
Eliminoi "huonot kuukaudet" ja luo mielenrauhaa tehokkaalla asiakashankinnalla
Miten sitten saat ensimmäiselle digituotteellesi asiakkaita Digiliikkujan avulla jatkuvasti?
1. Kanava
Mistä saat lukijoita tai katsojia sisällöllesi?
Varmin tapa on mainonta, erityisesti Facebook-mainonta, koska se on edullista, ja pystyt tavoittamaan juuri sinun kohdeyleisösi.
Kun teet mainontaa oikein, se on kannattavaa. Toisin sanoen, ansaitset esimerkiksi 2€ aina kun sijoitat mainontaan 1€. Tällöin mainontaan liittyvät riskit katoavat.
Totta kai on olemassa ilmaisiakin tapoja ajaa liikennettä, mutta ne vaativat arvokkainta resurssiasi, eli aikaa.
Kun olet saanut tämän kanava-luottamus-konvertointi-syklin käyntiin, sen ylläpitäminen ei enää vaadi paljon aikaa tai vaivaa. Olet luonut itsellesi lähes passiivisen koneiston, joka tuo sinulle ennustettavasti ja kannattavasti myyntiä joka kuukausi.
2. Luottamuksen rakentaminen
Ennen kuin ihmiset ovat valmiita ostamaan sinulta, sinun pitää voittaa heidän luottamuksensa.
Rakenna luottamusta tarjoamalla heille ilmaista, hyödyllistä sisältöä.
Kirjoita artikkeleita blogiisi, tee videoita Youtubeen tai Facebookiin tai jotain muuta sisältöä.
Monet some-gurut antavat ymmärtää, että sisällön määrä on se tärkein tekijä. Että sinun pitäisi olla joka päivä tekemässä ja julkaisemassa uutta sisältöä. Suuri määrä saattaa kuitenkin tulla laadun tielle, jolloin sisältösi ei tuotakaan lisäarvoa yleisöllesi. Jos he eivät koe sisältöäsi arvokkaana, et saa heidän luottamustaan.
Tärkeämpää on siis tuottaa sisältöä, joka auttaa yleisöäsi ratkaisemaan heidän ongelmiaan. Kun teet laadukasta sisältöä, ihmiset pyytävät lisää. Kun teet laadukasta sisältöä, ihmiset alkavat miettimään "jos hän tuottaa näin hyvää ilmaista sisältöä, kuinka hyvää hänen maksullinen sisältönsä täytyy olla?"
Paras tapa rakentaa yleisö, ja lähettää heille säännöllisesti sisältöä on sähköpostimarkkinointi.
Rakenna sähköpostilistasi antamalla ihmisille joku syy liittyä listallesi, esim. ilmainen e-kirja.
Kun ihmiset ovat sähköpostilistallasi, voit pitää heihin yhteyttä säännöllisesti, ja siten rakentaa vahvaa luottamussuhdetta jatkuvasti.
3. Konvertointi
Kerro tarjouksestasi kävijöillesi myyntisivulla tai myyntiwebinaarilla. Helppo tapa rakentaa tämä myyntiviesti on kertoa lupauksestasi. Asiakkaasi eivät halua tuotettasi, vaan sen lupaamia hyötyjä. He haluavat jonkun muutoksen elämässään. Keskity sen muutoksen maalaamiseen.
Myyntisivu voi olla teksti- tai videomuodossa. Erityisen hyvin toimivat myös myyntiwebinaarit.
Esimerkiksi keväällä 2017 järjestimme webinaarin, jossa puhuimme 90 minuuttia verkkokurssien myynnistä. Noin 100 ihmistä osti myymämme tuotteen.
4. Tuote
Konversion jälkeen henkilöt ovat ostaneet tuotteesi. Osa tästä rahasta tulee sinulle ja osa siitä kannattaa investoida eteenpäin.
Voit ostaa osalla voitoista liikennettä eri kanavissa. Esim. jos pistät osan tuotoista Facebook-mainoksiin, voit ryhtyä rakentamaan luottamusta uusiin henkilöihin, joka puolestaan helpottaa asiakkaiksi konvertoinnissa.
Kun saat lisää asiakkaita, saat lisää rahaa sukanvarteen ja myöskin lisää rahaa mainontaan, jonka avulla saat taas lisää asiakkaita ja lisää rahaa sukanvarteen ja voit investoida lisää rahaa eri kanaviin jne.
On myös muita keinoja saada Digiliikkuja toimimaan.
Kun saat asiakkaita, voit esim. Facebookin avulla selvittää todella tarkasti sen, kuka todella on ideaalinen asiakkaasi, joka haluaa maksaa tuotteistasi ja palveluistasi.
Pystyt myös tekemään nykyisten asiakkaidesi kaksoisolentoja Facebookin työkalujen avulla. Facebookin algoritmit ovat hyvin tarkkoja ja niiden avulla voit löytää 25 000+ samankaltaista ihmistä, jotka ovat halukkaita ostamaan tuotteesi. Niiden etsimisen jälkeen voit mainostaa näille ihmisille, jotka ovat lähellä unelma-asiakastasi.
Voit myös valjastaa nykyiset asiakkaasi suosittelemaan tuotettasi tarjoammalle heille jonkin kannustimen suositteluun.
Käytännössä Digiliikkujamallia loistavasti toteuttamalla voit saada lähes ikuisesti uusia asiakkaita tuotteellesi. Heille voit sitten myydä lisää erilaisia tuotteita tai palveluita seuraavan pilarin avulla.
Jatkuvan auttamisen kaava
Passiivisen liiketoiminnan salaisuus
On virhe julkaista ja myydä vain yhtä tuotetta.
Ensimmäinen digituotteesi saattaa auttaa asiakastasi pääsemään pisteestä A pisteeseen B, mutta kuka auttaa häntä pääsemään pisteeseen C?
Toisin sanoen, ongelmat ja auttaminen eivät lopu koskaan.
Sen lisäksi, jatkuvan auttamisen kaava on yksinkertaisin tapa moninkertaistaa ansaintasi. Nykyisille asiakkaille myyminen on huomattavasti helpompaa kuin uusien asiakkaiden hankkiminen.
Jatkuvan auttamisen kaava toimii siis esimerkiksi näin:
Ensimmäinen digituotteesi on ilmainen e-kirja tai muu "lahjus", jolla kasvatat yleisöäsi, ja rakennat luottamusta auttamalla heidät pisteeseen A.
Toinen digituotteesi on ensimmäinen maksullinen tuotteesi, eli ns. etuosan tuote - e-kirja tai verkkokurssi. Tämä auttaa asiakkaasi pisteestä A pisteeseen B.
Maksulliset tuotteet auttavat yleisöäsi paremmin kuin ilmainen sisältö, koska ihmiset sitoutuvat oppimaan ja tekemään uusia asioita omalla rahallaan. Mitä enemmän he sijoittavat, sitä suurempi tämä sitoumus on.
Kolmas tuotteesi ja muut sen jälkeen tulevat ns. takaosan tuotteet auttavat yleisöäsi pääsemään yhä edemmäs ongelmiensa ratkaisussa.
Yleensä takaosan tuotteet ovat kalliimpia kuin etuosan tuote, koska ihmiset luottavat sinuun enemmän, ja ovat valmiita sijoittamaan tuotteisiisi enemmän.
Takaosan tuotteet ovat yleensä niitä tuotteita, jotka tekevät mainonnastasi kannattavaa. Toisin sanoen, jos haluat jatkuvaa asiakasvirtaa, tarvitset takaosaa.
Muista - älä jätä asiakkaitasi tyhjän päälle roikkumaan, vaan pyri tarjoamaan aina seuraava askel.
Unelma todeksi
Yleisin ongelma, joka kaataa haaveet lifestyle-yrittäjyydestä, ja miten ratkaiset sen
Digituotebisnes on suhteellisen yksinkertainen työ, kun sinulla on vaadittavat tietotaidot.
Mutta vaikka tietäisit kaiken digituotebisneksestä, suurimmalle osalle ihmisistä tulee vastaan eräs ongelma...
He eivät pistä tietojaan käytäntöön.
Tämä saattaa johtua useasta eri tekijästä, kuten epäonnistumisen pelosta tai ajan tai motivaation puutteesta.
Näihin ongelmiin on kuitenkin olemassa ratkaisu.
Tukiverkosto.
- Kun tunnet muita samanhenkisiä ihmisiä, ja näet heidän matkansa menestykseen alusta lähtien, se motivoi sinuakin.
- Voit jakaa parhaita oppeja tukiverkostosi kanssa.
- Vaikeina hetkinä saat tsemppausta ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilanteesi.
- Jos tukiverkostossasi on asiantuntijoita, joihin voit luottaa, saat heiltä vastauksen kaikkiin kysymyksiisi ja ongelmiisi.
- Saat heiltä yksilöllistä apua, et vain yleispäteviä neuvoja.
Mistä löydät tällaisen tukiverkoston ja kuinka todella opit tekemään sinulle räätälöidyn Digiliikkujan siten, että voit hyödyntää Jatkuvan auttamisen kaavaa loistaville digituotteillesi? Kuinka voit toteuttaa tämän kaiken?
Saammeko esitellä Digiyliopiston:
Digiyliopisto on uudenlainen "yliopisto".
Nykyinen koulutusjärjestelmä ei pysty vastaamaan muuttuvan maailman haasteisiin, varsinkaan verkossa.
Yliopistosta tai korkeakoulusta saatat oppia esim. markkinoinnin perusteita, mutta me ja muut digibisneksen ammattilaiset olemme kuitenkin oppineet suurimman osan tietotaidoistamme muualta - modernia maailmaa ymmärtäviltä mentoreilta sekä käytännön kokemukseen kautta.
Digiyliopisto on tarkoitettu ihmisille, jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhat käytännöt, ja tehdä elämästään sellaista kuin he itse haluavat (ei sellaista kuin sen "pitäisi olla".)
Jos haaveilet lifestyle-yrittäjyydestä, tai jos sinulla on jo digibisnes, mutta haluat tuottaa entistä parempaa tulosta, tämä on sinua varten:
Mitä saat, kun ilmoittaudut Digiyliopistoon
LIVE-intensiivit
Opit kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää lifestyle-yrittäjyydestä, saat yksilöllistä valmennusta ja pääset verkostoitumaan muiden kunnianhimoisten lifestyle-yrittäjien kanssa tässä 4 kertaa järjestettävässä tapahtumassa.
- 2 tapaamista keväällä, 2 syksyllä
- Kestää 2 päivää per tapaaminen
- Helsingissä tai Tampereella
- Opi kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää lifestyle-yrittäjyydestä, mahdollisimman tiiviissä paketissa
- Saat yksilöllistä opastusta
- Tutustu mahdollisiin yhteistyökumppaneihin ja ystäviin, joiden kanssa voit jakaa matkasi lifestyle-yrittäjäksi
Arvo 4 000 €
12 Online-intensiiviä
Näillä online-ryhmäpuheluilla pureudutaan laserintarkkoihin aiheisiin, jotka koskevat juuri sinua ja muita oppilaita. Sen lisäksi, saat henkilökohtaista valmennusta, kun vastaamme kysymyksiisi.
- 12 ryhmäpuhelua - osallistu mistä tahansa
- Pureudutaan juuri sinua ja muita oppilaita kiinnostaviin aiheisiin
- Ratkotaan sinun ja muiden yksilöllisiä ongelmia
- Voit lähettää kysymyksiä, vaikka et pääsisikään paikalle
Arvo 1 200 €
Facebook-yhteisö
Yhdessä muiden lifestyle-yrittäjien kanssa matkasi sujuu sujuvammin ja nopeammin kuin yksin puurtamalla. Saat vastauksia ja henkistä tukea muilta tässä yhteisössä.
- Keskustele muiden oppilaiden kanssa aiheista vapaamuotoisemmin
- Verkostoidu samanhenkisten ihmisten kanssa
- Jaa kokemuksiasi ja anna muiden tsempata sinua eteenpäin
Arvo 1 000 €
Campwire-lahjakortti
Campwire on lifestyle-bisneksesi tärkein työkalu. Campwire pistää digituotteesi nettiin ja myyntiin. Toteuta verkkokurssisi helposti, vastaanota maksuja vaivattomasti ja tarjoa oppilaillesi paras mahdollinen oppimiskokemus.
- Suomen tykätyin verkkokoulutusalusta
- 6 kk käyttöoikeus Campwire-verkkokoulutusalustalle
- Aloita 6 kk jaksosi silloin kuin haluat (Digiyliopiston aikana)
- Automatisoi lifestyle-bisneksesi ja unohda tekninen säätäminen
Arvo 744 €
Sen lisäksi saat käyttöoikeuden näihin Digivallankumouksen verkkovalmennuksiin kahdeksi vuodeksi:
Pureudu juuri sinua kiinnostaviin aiheisiin syvemmin näiden itseopiskelukurssien avulla. Sinun ei tarvitse käydä näitä kaikkia läpi, vaan voit opiskella juuri niitä asioita, joita tarvitset tietyllä hetkellä. Tämän ansiosta Digiyliopisto sopii myös työssäkäyville! Saat meiltä yksilöllisiä suosituksia siitä, mihin sinun kannattaa pureutua.
Verkkokurssien verkkokurssi
Verkkokurssien verkkokurssi opettaa sinulle kaiken mitä sinun tulee tietää, jotta voit tehdä ensimmäisen verkkokurssisi ja laittaa sen myyntiin nettiin.
- Kaikkien verkkokurssien äiti
- Valitse menestyvä aihe verkkokurssillesi
- Opi opettamaan muita
- Käytännöllisiä vinkkejä uskottavan verkkokurssin toteutukseen
- Markkinoi verkkokurssisi oikealla tavalla ja tee siitä menestyvä tuote
Arvo 497 €
E-kirja Mastermind III
E-kirja Mastermind III auttaa sinua toteuttamaan unelmasi oman kirjasi julkaisemisesta. Opit tekemään ja markkinoimaan oman e-kirjasi.
- Opi tekemään ensimmäinen e-kirjasi
- Miten nopeutat ja sujuvoitat e-kirjasi tekemistä
- Miten voit hyödyntää ensimmäistä e-kirjaasi kokonaisen lifestyle-bisneksen käynnistämiseen
Arvo 839 €
Kannattava Facebook-mainonta
Kannattava Facebook-mainonta -kurssilla opit tekemään kannattavia mainoskampanjoita Facebookissa, vaikket olisi ennen sijoittanut rahaa mainontaan. Facebook on tämän hetken #1 markkinointikanava, ja sinä tulet oppimaan, miten voit käyttää sitä jatkuvan asiakasvirran luomiseen.
- Opi mainostamaan tuotteitasi Facebookissa kannattavasti
- Hallitse Facebook-mainosten tekninen toteutus, vaikka teknologia ei olisi sinulle intuitiivista
- Kaikki resurssit, mitä tarvitset tehokkaiden mainosten tekemiseen
- Tee "myyntitunneli", joka tuottaa sinulle enemmän rahaa kuin mitä sijoitat mainontaan
Arvo 590 € + 700 €
Webinaarien woima
Webinaarien woima -verkkokurssilla saat lentävän lähdön tehokkaiden webinaarien järjestämiseen, jotta voit pyörittää menestyviä webinaareja itse ammattimaisesti.
- Webinaarit ovat tehokkain tapa myydä mitään netissä - opi tekemään niitä
- Miten saat ihmisiä tulemaan webinaariisi
- Näytämme sinulle 46 000 € myyntiä tuottaneen webinaarin kaikki palaset - ota mallia siitä ja menesty
Arvo 970 €
Avain asiakasvirtaan
Avain asiakasvirtaan -valmennus näyttää, miten teet mainonnastasi kannattavaa. Mitä jos pistäisit euron mainoksiin ja saisit kaksi euroa takaisin? Mitä jos pistäisit jossain vaiheessa tuhat euroa mainoksiin ja saisit kaksi tuhatta takaisin? Mitä jos jossain vaiheessa voisitkin laittaa 10 000€ mainoksiin ja saat 20 000€ takaisin... viikossa?!
- Hallitse Facebook-mainonta ja "myyntitunneli"
- Käytä "reseptejämme" omassa Facebook-mainonnassasi
- Opi kohdentaminen, osiointitekniikka ja muut tehokkaat taktiikat
Arvo 1 190 €
10X-valmennus
10 X -valmennus kymmenkertaistaa asiantuntijuutesi, auttamisen ja ansaintasi. Opi tekemään yhdestä digituotteesta viisi tuotetta, moninkertaista myyntisi 20 psykologisen vivun avulla ja palauta ihmiset ostamaan tuotteesi.
- Moninkertaista tuloksesi ilman suurempaa ylimääräistä työtä
- Opi tärkeimmät markkinointipsykologian periaatteet
- Opi yksi parhaiten tuottavista mainontamenetelmistä
- PLUS Puhdistusspurtin lanseeraus - näe yksi yksinkertaisimmista, mutta tehokkaimmista kampanjoistamme, joka tuotti 5 000 € parissa päivässä kolmella yksinkertaisella sähköpostilla (pelkästään tämän mallintaminen voi maksaa Digiyliopistosijoituksesi moninkertaisena takaisin!)
Arvo 490 €
Saat siis 4 live-intensiiviä, 12 online-intensiiviä, jäsenyyden lifestyle-yrittäjien Facebook-yhteisöön, Campwire-lahjakortin sekä pääsyn lähes kaikkiin Digivallankumouksen verkkovalmennuksiin...
Paketin arvo on yhteensä 11 520 €
Sinun ei kuitenkaan tarvitse maksaa tätä summaa.
Olet osa pilottiryhmää, eli yksi Digiyliopiston ensimmäisistä oppilaista. Vaikka haluamme tarjota sinulle täydellistä palvelua, totuus on, että ensimmäisellä yrittämällä aivan kaikki ei mene koskaan putkeen.
Sen takia pystymme antamaan sinulle edullisen tarjouksen, joka ei myöskään tule toistumaan, kun avaamme Digiyliopiston seuraavalla kerralla.
Digiyliopisto on suunniteltu motivoituneille, kunnianhimoisille ja ryhmähenkisille ihmisille. Sen lisäksi, jotta voisimme vastata jokaisen oppilaan yksilöllisiin tarpeisiin, ryhmän koko on rajattu. Sen takia Digiyliopistoon pääseminen vaatii hakemuksen täyttämistä.
Hae Digiyliopistoon nyt
Kun tulet Digiyliopistoon, saat tämän kaiken osana pilottiryhmää:
Hakiessasi Digiyliopistoon maksat aluksi 290€ (sis. ALV 24%) sitoutumismaksun.
Jos hakemuksesi hyväksytään, jäsenmaksu on 2 700 € (sis. ALV 24%) tai 11x290€ (sis. ALV 24%).
Hakemukset käsitellään siinä järjestyksessä kun niitä tulee. Kun sopiva ryhmä on kasassa, emme voi ottaa hakemuksia enää vastaan.
Jos hakemustasi ei hyväksytä, tai lähetät sen liian myöhään, palautamme sitoutumismaksusi (290€) sinulle kokonaisuudessaan takaisin ennen 15.1.2018.
290 € / kk, 11 erää (alkaen 1/2018)
TAI
2 700 € kerralla, tammikuussa 2018
Hakuaika päättyy ma 8.1.
Kaikki toimenpiteet on tehty, että ohjelmamme sekä sen mahdollisuudet esitetään tarkasti. Kaikki käytetyt esimerkit eivät ole keskivertotuloksia, eivätkä ole tarkoitettu takaamaan sitä, että kaikki saavuttaisivat vastaavat tulokset. Jokaisen yksilön menestys riippuu hänen taustastaan, määrätietoisuudestaan, halustaan ja motivaatiostaan. Kuten missä tahansa liiketoiminnassa, on olemassa riski, että käytetty investointi menetetään, eikä ole takuuta, että ansaitset rahaa. Facebook ei ole osallisena koulutuksen järjestämisessä.
Copyright © 2018